להשיג מוקד לקוחות – קל יותר משחשבתם

אנחנו הישראלים אוהבים להשיג כמה שיותר דברים וכמה שיותר מהר. אנחנו רוצים שיציעו לנו שירות בן רגע, בלי יותר מדי עיכובים. אם אפשר לעשות דברים בכוחות עצמנו, נשמח לעשות אותם ולא נרצה להפקיד את זה לידי אחרים שלא בהכרח יבינו מה אנחנו רוצים. לא תמיד אנחנו מסופקים מהשירות שמוענק לנו ואנחנו אוהבים להתלונן על כך. אך בעזרת קצת ידע והתמצאות ברשת, גם דברים מייגעים כמו לחפש ולמצוא מספרי טלפון ופרטי יצירת קשר עם שירותי לקוחות, יכולים להפוך להיות קלים יותר.

האתר של שירות בקליק – קל יותר להתמצא!

עם האתר שירות בקליק, חיפוש ומציאה של כל פרט ליצירת קשר עם חברות וארגונים בישראל הופך להיות קל יותר! כבר לא צריך לרשום מספרים על דף ולהדביק למקרר, או לנסות לזכור בעל פה. גם לא צריך יותר מדי להשתמש בגוגל, כיוון שזה רק עלול לסבך אתכם ולקחת אתכם למוקמות אחרים עם מספרי טלפון לא קשורים. באתר שירות בקליק תוכלו להשיג בדרך קלה הרבה יותר המון פרטי מידע ריאליים ושימושיים ביותר – מספרי טלפון של בעלי עסקים בפריסה ארצית או מקומיים, מזכירויות של מוסדות ציבור, מוסדות לימוד וארגונים ללא מטרות רווח, מוקדי לקוחות של חברות אשראי, בנקים, ביטוחים ועוד.

אז בפעם הבאה שאתם צריכים את המספר של שירות לקוחות ביט, חברת האשראי שלכם או קופת החולים בעירכם – רק דרך האתר שירות בקליק תוכלו למצוא את זה בדרך הכי קלה שאפשר!

באילו דרכים כדאי לכם ליצור קשר?

אנחנו יותר מדי סומכים על יצירת קשר באמצעות שיחה טלפונית, אך היום זה כבר לא כמו פעם. פעם באמת זו הייתה אחת הדרכים הבודדות לבקש שירות ולקבל מידע רחב בנוגע למוצרים או דברים אחרים. היום בעידן האינטרנט אפשר לעשות המון דברים בכוחות עצמנו מבלי להתקשר ומבלי לעמוד בתור על הקו – אפשר ליצור קשר דרך צ'ט וירטואלי באתר הבית של אותה חברה או ארגון. אפשר לשלוח מייל, אפשר לשלוח הודעת מסנג'ר ועוד. את כלל הדרכים הללו ליצירת קשר עם כל חברה בנפרד, כמו שירות לקוחות ביט, תוכלו לעשות דרך האתר שירות בקליק שיציע לכם עמוד הכולל בתוכו את כלל דרכי ההתקשרות האפשריים.

לשמור על קור רוח כשמתקשרים לשירות בלקוחות

במידה והדרך היחידה ליצירת קשר זה רק דרך הטלפון, חשוב מאוד לשמור על איפוק וקור רוח על מנת שנציג השירות בצד השני יוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר. זה מאוד הדדי – גם כאשר אתם מתוסכלים, עצבניים ולא מרוצים מהשירות, יש דרך מנומסת לעשות את זה. חשוב שתתארגנו על עצמכם כמה דקות לפני ולהכין פרטי זהות, מספר אשראי ועוד פרטים רלוונטיים שכנראה ישאלו אתכם עליהם על מנת לאמת ולאשר משתמש רשום.