בעידן שבו מסכים דיגיטליים שולטים בנופים החזותיים שלנו, המשיכה הנצחית של שלטי פרסום ממשיכה ללכוד את הדמיון ותשומת הלב של הצרכנים. סמלים פיזיים אלה, העומדים זקופים בתוך ההמולה הדיגיטלית, מדברים בשפה של התמדה ונראות שהאופי החולף של מודעות מקוונות לעתים קרובות אינו מצליח להעביר. דמיינו רחוב שוקק חיים במרכז תל אביב, שבו בתוך הקקופוניה של חיי העיר, שלט מעוצב היטב לא רק תופס את עינכם אלא גם מספר סיפור על זהותו וערכו של מותג. לא מדובר רק בכלי פרסום; מדובר ביצירת ציוני דרך בטופוגרפיה המסחרית של הערים שלנו.